مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-02اقتصادي

توزیع 3210  بسته حمایتی طی پویش هلال رحمت در فارس


مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از اجرای مرحله نخست طرح ملی پویش «هلال رحمت» در این استان با توزیع 3210بسته حمایتی و معیشتی بین خانوارهای نیازمند همزمان با روزهای آغازین سال نو خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از اجرای مرحله نخست طرح ملی پویش هلال رحمت در این استان با توزیع 3210بسته حمایتی و معیشتی بین خانوارهای نیازمند همزمان با روزهای آغازین سال نو خبر داد.

حسین درویشی با بیان اینکه طرح ملی پویش هلال رحمت در سال 1401 با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست، گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند،خانواده های زندانیان،خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست ، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی و خانواده های معسر آنها تشکیل می دهند.

به نقل از هلال احمر فارس، درویشی افزود: در استان فارس مرحله نخست پویش هلال رحمت با شعار همه با هم توقف ناپذیریم و با نقش آفرینی 20 شعبه و اهتمام و همراهی بیش از 250 خانه هلال قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3210  بسته حمایتی طی پویش هلال رحمت در فارس

توزیع 3210  بسته حمایتی طی پویش هلال رحمت در فارس